فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

طبقه بندی موضوعی

رنو پرنده در 60مین سالگرد خود

خودروسازی فرانسوی رنو، در پایان جشن شصتمین سالگرد خودروی قدیمی خود یعنی 4L از طراحی مجدد این مدل به عنوان خودروی فرود و برخاست الکتریکی(eVTOL)  با نام  AIR4 رونمایی کرد.

رنو در سال‌های اخیر، محبوب‌ترین مدل‌های خود را از موتورهای احتراقی داخلی و سنتی به نسخه‌های بدون آلایندگی و باتری‌دار تغییر داده است.

 

4L با فروش بیش از 8 میلیون دستگاه در بیش از 100 کشور جهان، در یک دوره 30 ساله، نمادی از یک موفقیت گسترده جهانی است. در جشن شصتمین سالگرد این مدل، رنو با استودیوی طراحی Arsenale، به منظور همکاری در طراحی "جاده آینده" یعنی آسمان، همکاری کرده است.

نسخه eVTOL خودروی 4L از باتری های لیتیوم پلیمری 22000 میلی آمپر ساعتی با ظرفیت 90000 میلی آمپر ساعت تغذیه می کند. حداکثر سرعت پرواز این مدل 26 متر بر ثانیه یا 58 مایل در ساعت است که تفاوت بسیار کمی با حداکثر سرعت 4L اصلی، یعنی 75 مایل در ساعت دارد. حداکثر ارتفاع پرواز آن 700 متر است و با توجه به آنچه که در بیانیه مطبوعاتی رنو عنوان شده است: " نیروی تراست آن 380 کیلوگرم، یعنی 95 کیلوگرم در هر بازو است." برای کاهش وزن، بدنه آن از فیبر کربن ساخته شده است. درها هم با همین هدف حذف شده و برای ورود و خروج عقب ماشین بلند می‌شود.

AIR4 یک طراحی پیشرو  و به وجود آمده از ترکیبی منحصر به فرد از اشتیاق به خودرو، نبوغ مهندسی و تخیل بی حد و مرز است. AIR4 به طور کامل در فرانسه، در قلب اولین پارک فناوری اروپا در سوفیا آنتیپولیس، طراحی، مهندسی و مونتاژ شده است.

هنوز هیچ اشاره‌ای به زمان شروع تولید انبوه یا فروش AIR4 نشده است. با این وجود TheArsenale اصرار دارد که تبدیل 4L از یک خودرو معمولی به یک eVTOL یک شیرین کاری یکباره نیست، بلکه جدیدترین نوآوری در برنامه ریزی رنو، برای جابه‌جایی مردم به سراسر فرانسه و یا جهان در آینده است.

برای دیدن مطالب بیشتر میتوانید به وبلاگ فروشگاه رها مراجعه کنید.

  • شرکت رها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی