فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

دستیابی به رویای جف بزوس در ارائه خدمات تحویل پهپادی

رؤیای جف بزوس  برای عرضه سرویس تحویل پهپادی، اولین بار در سال 2013 آشکار شد. اما هم اکنون، بعد از گذشت تقریباً هشت سال ، نتوانسته‌ایم به آن دست پیدا کنیم.
 تا به امروز، تنها یک شرکت، توانایی اجرای 1000 خدمات تحویل پهپادی در یک مقیاس وسیع را برای مشتریان داشته است و شاید جالب باشد که بدانید که شرکت آمازون نیست. بلکه شرکت Wing است که به Google وابسته است.

ساخت یک پهپاد تجاری جدید برای جایگزینی با هلیکوپتر

شرکت Terrafugia که در زمینه ساخت خودروهای پرنده فعالیت میکند، یک پهپاد جدید با یک نام تجاری جدید، به بازار پهپادهای تجاری عرضه کرده است. نام این پهپاد جدید Commaris SEEKER است.

CommarisTM SEEKERTM  یک پهپاد بال ثابت VTOL و هیبریدی برقی می‌باشد، که برای کاربردهای هوایی و تجاری طراحی شده است.

این پهپاد برای انجام بازرسی‌های تجاری در طیف گسترده‌، به طور مثال استفاده در صنایعی مانند صنایع برق، گاز، نفت، نقشه برداری، کشاورزی و امور امنیتی طراحی شده‌است. 

کوین کولبرن  رئیس این شرکت بیان کرده است که:"تیم ما که متشکل از متخصصان مجرب هوانوردی است یک پهپاد فوق العاده توانمند در سطح تجاری ایجاد کرده است که در بسیاری از مواقع نتایجی را به همراه خواهد داشت که پهپادهای بالگردان یا هلیکوپترها حتی نمی توانند به آن نزدیک شوند."

بازرسی هوایی توربین‌های بادی در کمتر از 15 دقیقه

یک شرکت کره‌ای در زمینه نرم افزارهای پهپادی، با نام Nearthlab ، خدمات بازرسی هوایی توربین‌های بادی به وسیله پهپادهای مجهز به هوش مصنوعی ارائه می دهد، که موجب صرفه جویی در زمان، هزینه و پایین آمدن ریسک نسبت به روش های متداول می شود.
امروزه کشورهای جهان بیش از پیش به تولید برق از طریق باد، به عنوان راهی برای مقابله با تغییرات آب و هوایی روی آورده اند و این امر موجب ایجاد فرصت های جدید برای صنعت پهپادهای تجاری و مشاغل مرتبط با آن شده است.
Nearthlab ، یک شرکت نوپای مستقر در کره جنوبی ، با استفاده از پهپادها و نرم افزارهای دارای هوش مصنوعی (AI) ، امیدوار است بتواند در بازار بازرسی سریع توربین های بادی در جهان ، جایگاهی برای خود ایجاد کند.
جی چوی ، مدیرعامل و بنیانگذار Nearthlab ، در مصاحبه خود بیان کرده است: "با رونق انرژهای سبز، بازرسی توسط پهپادها برای صاحبان و بهره برداران مزارع بادی به گزینه‌ای محبوب تبدیل شده است."