فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

طبقه بندی موضوعی

معرفی اولیه ربات پرنده CYPHY

خلاقیت پیروز خواهد شد...!
 

معرفی اولیه ربات پرنده CyPhy

پهپادها در حال فراگیری هستند و هر روزه شاهد پیشرفت تکنولوژی این پرنده ها و ارائه محصولات جدید از کمپانی های مختلف هستیم. کمپانی CyPhy پهپاد شش روتور خود را با یک قیمت متوسط ارائه داده که قادر به پرواز با چرخاندن نمایشگر اسمارت‌فون می‌باشد.

پهپاد هگزاروتور CyPhy

درست مانند AR Drones طراحی شده توسط Parrot که با هدف ساخت پهپادهای پرتابل و کنترل شونده توسط اسمارت‌فون‌ها ارائه شد، هدف CyPhy نیز تسهیل کار برای کاربران اندروید و iOS بوده است. کاربران می‌توانند پهپاد CyPhy LVL 1 Drone خود را با استفاده از چرخش‌های ساده‌ی نمایشگر کنترل کنند.

CyPhy اعلام کرد LVL 1 را با شش روتور ایجاد نمود از این رو این پهپاد برای حرکت نیاز به مایل شدن ندارد. طبق ادعای کمپانی سازنده، این ویژگی یک تکنولوژی مرحله‌ی بالاتر می‌باشد و می‌تواند هندلینگ را افزایش داده و منجر به حرکت روان‌تر و پایدارتر شود.

پهپاد هگزاروتور CyPhy

تصاویر با دوربین هشت مگاپیکسل و ویدو‌ها در کیفیت 1080p HD با این پهپاد ضبط می‌شوند. یک اپلیکیشن نیز به کاربران امکان به اشتراک‌گذاری محتویات ضبط شده را در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک، Snapchat یا توییتر می‌دهد، درحالی که پهپاد همچنان در پرواز می‌باشد.

از طریق اپلیکیشن، ارتفاع مینیمم و ماکزیمم پرواز قابل پیکربندی می‌باشد و همچنین می‌توان محدودیتی برای پرواز این پهپاد با توجه به مکان اسمارت‌فون تعیین کرد. این پروژه تا کنون بیش از 250 هزار دلار در KickStarter بودجه گرفته است و آن را از فوریه‌ی سال آینده در بازارها خواهیم دید.
شرکت رها

  • شرکت رها

اخبار مولتی روتور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی