فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

فروشگاه رها | کواد کوپتر، گیمبال، فلایت کنترلر، موتور، باتری

طبقه بندی موضوعی

شرکت EHang کانال هوایی اضطراری، برای اعزام وسایل نقلیه هوایی پیشرفته و پهپادهای مسافربری در مأموریت مقابله با ویروس کرونا در استان گوانگدونگ چین، راه اندازی می کند.
این شرکت از آغاز ویروس کرونا در استان گوانگدونگ چین، به عنوان اولین مبارزان با این ویرووس فعالیت داشته است و با اعزام ‌‌‌تیم‌‌‌های عملیاتی و پهپادهای پیشرفته برای امدادرسانی و کنترل گسترش کرونا در شهر گوانگژو چین، از فناوری وسایل نقلیه هوایی خودمختار خود استفاده کرده‌است.

 

پهپادهای EHang 216L تجهیزات ضروری را از روی رودخانه حمل می کنند.

پهپادها ابزاری بسیار مهم در واکنش اضطراری مانند: تحویل کالاهای حیاتی بدون تماس مستقیم انسانی و توزیع تچهیزات بهداشت شخصی و وسایل واکسیناسیون در طی شیوع ویروس کرونا بوده‌‌‌‌اند.

اکنون، EHang از پهپادهای مسافربری خود برای مبارزه با ویروس کرونا استفاده می کند. از این پهپادها برای حمل و نقل هوایی اضطراری از طریق رودخانه مروارید گوانگژو استفاده می شود. طبق بیانیه‌های مطبوعاتی، این شرکت تا کنون چندین مأموریت کمک‌رسانی ‌‌‌‌و‌‌‌‌ پشتیبانی موفق را در زمان قرنطینه و مهار ویرووس کرونا انجام داده است. بعلاوه، در اولین اقدامات مقابله‌‌‌‌ای شامل تدارکات هوایی، بازرسی‌های هوایی و پخش و تحویل لوازم ضروری به افراد در قرنطینه مشارکت ویژه‌ای داشته است.

استفاده از پهپادهای مسافربری در مبارزه با ویروس کرونا می‌تواند عامل پیشرفت تحرکات هوایی شهری در تمام چین نیز باشد ، زیرا اکنون از پهپادهای پیشرفته بیشتر برای حمل و نقل‌های اضطراری استفاده می‌شود. در اطلاعیههای مطبوعاتی همچنین بیان شدهاست که EHang در حال پیاده‌سازی سیستم های تحرکات هوایی شهری (UAM) بر روی حمل و نقل اضطراری است. این موضوع نشان می‌دهد که راه‌اندازی این خدمات می‌تواند سرآغاز خوبی برای حملو نقل هوایی منظم مسافران در حالت‌های عادی باشد.

پهپاد EHang Falcon B در حال انجام بازرسی هوایی است.

 

تیم عملیاتی این شرکت ایستگاهای خود را در نزدیکی مناطق قرنطینه‌ای دایر کرده‌است، تا هم جریان حمل ونقل های هوایی و رساندن مایحتاج ضروری انجام شود و هم باعث کاهش خطرات ناشی از تماس مستقیم مبارزان خط مقدم و پشتیبانی بیشتر از مأموریت کنترل و پیشگیری ویروس کرونا در استان گوانگدونگ شود. برای رسیدن به این مقصود، استفاده از پهپادها و حملونقل هوایی باعث بهبود بهره وری شده است. 

  • شرکت رها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی